Rejestracja Pobierz grę


SKILL

Inne

Tryby gry

Blasting


Rozgrywka toczy się pomiędzy dwiema drużynami – agresorami i obrońcami. Agresorzy muszą umieścić bombę w jednym z dwóch celów. Obrońcy za wszelką cenę starają się do tego nie dopuścić. Gdy bomba zostanie uzbrojona przez wrogie jednostki, obrońcy mają ograniczony okres czasu na jej rozbrojenie. W trakcie gdy bomba zostanie uzbrojona mamy pewność iż pozostałe jednostki wroga będą jej pilnować aż do samej detonacji. Jeśli obrońcy nie rozbroją bomby, agresorzy otrzymają dodatkowe punkty. Jeśli bomba zostanie rozbrojona, punkty zostają przyznany obrońcom. Drużyna, która straci wszystkie jednostki żołnierzy, automatycznie przegrywa. Gracz, który zginie w czasie rozgrywki, odrodzi się dopiero na początku następnej rundy. W tym czasie mamy możliwość obserwowania graczy z naszego zespołu.

 

Single

W tym trybie rozgrywki nie mamy do pomocy nikogo z sojuszników, każdy potencjalny gracz jest dla nas wrogiem. Gracze otrzymują punkty za uśmiercenia i asysty. Po upływie czasu lub osiągnięciu limitu punktów wygrywa gracz posiadający najwyższą ilość punktów. Jednym słowem jest do stary dobry Deathmatch.

 

 

 

 

Team Deathmatch

W tym trybie uczestniczą dwie drużyny, z których tylko jedna może wygrać. Ta, która pod koniec posiada więcej punktów (lub wcześniej uzyska ich maks. ilość). Punkty zdobywane są przez nasz zespół za uśmiercenia przeciwników oraz za asysty przy ich eliminacji.

 

 

 

 

Seizure

W tym trybie rozgrywka toczy się między dwiema drużynami: Ofensywna drużyna musi zdobyć informacje z terytorium wroga i dostarczyć je do punktu wyjścia(przejęcie flagi/mapy). Defensywna drużyna ma za zadanie do tego nie dopuścić. Pomyślna przeniesienie potrzebnych informacji do bazy (mapy/flagi) oznacza wygraną dla drużyny ofensywnej. Jeśli nie dojdzie do tego w określonym czasie lub gdy drużyna ta zostanie doszczętnie wyeliminowana, wygrywa drużyna defensywna.

 

 

 

Party

Glass: Team Deathmatch Mode – Grę rozpoczynamy trzymając w ręku jedynie pistolet z nieograniczoną ilością magazynków. Obydwie drużyny mają za zadanie zniszczyć szklane platformy, na których znajdują się przeciwnicy bądź po prostu zlikwidowanie ich poprzez zabicie. W środkowej części mapy można znaleźć dodatkowe bronie, których typ zostaje ustalony losowo. Są one schowane w kwadratach oznaczonych znakiem zapytania ‘’ ? „ Wygrywa drużyna, która pod koniec rozgrywki będzie posiadać przynajmniej jednego żywego żołnierza.